Každý telefonát je príležitosť

Termíny

Jar:
Jeseň:
  • 04.10.2017

Kurz „Každý telefonát je príležitosť“ je určený operátorom call centier, ako aj všetkým, ktorí môžu servisný telefonát preklopiť na ďalší predaj produktov alebo realizujú obchod telefonicky, prípadne dohadujú stretnutia pre obchodníkov. Je vhodný pre operátorov call centier zameraných na predaj.

Ciele

  • Zdokonaliť účastníkov v preklopení servisného telefonického rozhovoru na predajný
  • Naučiť účastníkov zaujať potenciálneho zákazníka, aby bol ochotný komunikovať počas celého telefonického rozhovoru
  • Naučiť účastníkov využívať základné predajné techniky v telefonickej komunikácii so zákazníkom
  • Rozpoznať cez telefón nákupné signály od zákazníka a vedieť uzatvoriť obchodný rozhovor realizovaním objednávky alebo dohodnutím stretnutia
  • Precvičiť si v rámci audiotréningu praktické komunikačno-obchodné situácie

Obsah

Vznik príležitostí a predaj po telefóne

  • Ako vznikajú príležitosti na predaj pri servisných telefonických rozhovoroch?
  • Výhody a ohraničenia predaja po telefóne

Využitie príležitosti a proces predaja po telefóne

  • Preklopenie servisného telefonického rozhovoru na predaj ďalších služieb
  • Štruktúra obchodného telefonického rozhovoru
  • Prvý kontakt so zákazníkom. Ako zaujať, aby zákazník neukončil hovor skôr než začnem?

Predávanie úžitku a zisťovanie potrieb

  • Overovanie a zisťovanie potrieb, otázky, ako zapojiť zákazníka do rozhovoru

Prezentácia

  • Vzbudenie záujmu zákazníka o ponúkané produkty
  • Ako si vytvoriť priestor na prezentáciu? Prezentácia ponuky

Prekonávanie námietok

  • Námietky v úvode telefonátu (nemám čas, nezaujíma ma to atď.)
  • Námietky po prezentácii, prekonávanie námietok, metodika, argumentácia

Získavanie súhlasu

  • Uzatváranie obchodu, získanie objednávky
  • Dohodnutie termínu stretnutia pre obchodného zástupcu

Tréning modelových obchodných rozhovorov

Lektori

Ivana Kmeťová

Venuje sa lektorským aktivitám najmä v oblasti komunikácie, tímovej práce, asertivity, alternatívnych prístupov k riešeniu konfliktov, obchodných zručností a zákazníckej orientácie. Vyštudovala Pedagogickú fakultu Univerzity Komenského v Bratislave. Sedem rokov pôsobila v medzinárodnej organizácií Centrum prevencie a riešenia konfliktov - Partners for Democratic Change Slovakia ako projektová manažérka a trénerka. Odborné vzdelanie si doplnila dvojročným pôsobením v Anglicku, kde získala aj osvedčenie certifikovanej mediátorky. Absolvovala tréning trénerov, PDCS, ako aj interný rozvojový program FBE.


Najvýznamnejšie referencie:

Schaeffler Kysuce, Eltek, Protetika, Osram Slovakia, SPP, VÚB, Manitowoc Crane Group Slovakia, Home Credit Slovakia atď.

Natália Kušnieriková

V FBE Bratislava pôsobí ako tréner pre firemné vzdelávanie od roku 2002. Špecializuje sa na oblasť komunikácie, prevencie a riešenia konfliktov, tímovej spolupráce, tréningu trénerov, zákazníckej orientácie, hodnoteniu zamestnancov a koučingu. Vyštudovala Filozofickú fakultu Univerzity Komenského v Bratislave. Sedem rokov pôsobila v medzinárodnej organizácii Partners for Democratic Change Slovakia – Centrum prevencie a riešenia konfliktov ako projektová manažérka a trénerka. Je certifikovaným koučom a členkou ICF a Slovenskej asociácie koučov (SAKO).


Najvýznamnejšie referencie:

Slovak Telekom,Mondi SCP, Jungheinrich, Schaeffler Kysuce, ESET, Matador Group, VOLKSWAGEN finančné služby, VACUUMSCHMELZE a ďalší

Harmonogram

Program 1. deň
Registrácia 8:30
Program 9:00
Obed 12:00
Program 13:00
Ukončenie 16:30

Cena za kurz

Základná cena Zľavnená cena
Cena bez DPH / os. 200 € 180 €
Cena s DPH / os. 240 € 216 €

Variabilný symbol: 4015

V cene je zahrnutý poplatok za kurz, študijné materiály, obedy a občerstvenie. Uzávierka kurzu je 7 dní pred začiatkom konania kurzu.
Miesto konania kurzu: NIKAR TRAINING CENTER
Liptovská 10
821 09 Bratislava
www.nikar.sk

Zavazna PRIHLASKA na KURZ

ZÁVÄZNÁ PRIHLÁŠKA NA KURZ