Ako komunikovať s audítormi (prezenčne/online)

 

Termíny

Jar:
    {hide-if-empty jarod1}
  • 12. - 13.04.2021
 
 

 

Štandardná forma realizácie kurzu je prezenčná. V prípade nepriaznivej epidemiologickej situácie bude kurz realizovaný online formou.

 

Schopnosť efektívne komunikovať stav vecí a plánované opatrenia má veľký vplyv na výsledok interných aj externých auditov. Tento kurz je určený pracovníkom, ktorí potrebujú počas auditov zrozumiteľne prezentovať informácie, správne argumentovať a zvládnuť rôzne komunikačné štýly v komunikácii s audítorom. 

Ciele

  • Posilniť komunikačné zručnosti účastníkov pre efektívnu komunikáciu s interným/externým audítorom.
  • Rozvinúť schopnosť zrozumiteľnej prezentácie informácií, argumentáciu a asertívnu komunikáciu.
  • Naučiť sa profesionálne zvládať záťažové situácie a emócie v komunikácii s audítorom.

Obsah

Situácie z praxe účastníkov -  čerpáme z reálnych skúseností

Cvičenie obohatené o rozbor metodických videí a reálnych situácií.

Čo všetko zvyšuje  riziko v komunikácii s audítorom?

 

Účinná komunikácia s audítorom

  • Dôvody nedorozumení v rozhovore s audítorom a ako im predísť.
  • Štýly správania sa audítorov v komunikácii s pracovníkom: ako ich identifikovať a zvoliť správny komunikačný štýl.
  • Praktické nástroje verbálnej komunikácie, ktoré pomáhajú viesť rozhovor a znižujú napätie. Praktické nástroje neverbálnej komunikácie pri komunikácii s audítorom.

 

Príprava a vedenie rozhovoru s audítorom

  • Príprava stratégie pre rozhovor s audítorom: stratégie pre spoluprácu, reakcia na opačný názor, vyhýbanie sa, ústup, konfrontácia, kompromis.
  • Efektívna komunikácia informácií a faktov, argumentácia. Kedy je bezpečné byť v rozhovore aktívny, kedy položiť otázku, ako viesť rozhovor k cieľu.

 

Tréning konkrétnych situácií z praxe účastníkov

  • Najčastejšie a vybrané situácie účastníkov z auditu.
  • VIDEO tréning role play modelových auditových situácií z praxe účastníkov.

 

Zvládanie stresu pri ťažkom rozhovore s audítorom

  • Prevencia – praktické protistresové postupy a cvičenia pred záťažovým stretnutím.
  • Intervencia – čo môžem spraviť počas záťažového stretnutia.
  • Opatrenia po skončení záťažovej situácie, relaxačné a iné podporné opatrenia.

Lektori

Natália Kušnieriková

Ako trénerka pre firemné vzdelávanie pôsobí v FBE Bratislava od roku 2002. Špecializuje sa na oblasť komunikácie, facilitácie, prevencie a riešenia konfliktov, tímovej spolupráce, zákazníckej orientácie a koučingu. Vyštudovala Filozofickú fakultu Univerzity Komenského v Bratislave. 7 rokov pôsobila v medzinárodnej organizácii Partners for Democratic Change Slovakia – Centrum prevencie a riešenie konfliktov ako projektová manažérka a trénerka. Je členkou a certifikovanou koučkou SAKO, členkou a medzinárodne certifikovanou koučkou ACC v rámci ICF. Absolvovala tiež tréning Supervízia koučov (Sandra Wilson).


Najvýznamnejšie referencie:

Schaeffler Skalica, Schaeffker Kysuce, First Data Slovakia, ZSE, Mondi SCP, Volkswagen Slovakia, Nemak, VÚB, ČSOB, ZF Slovakia, ESET, Slovak Telekom, Matador Group, VW Finančné služby atď.

Zavazna PRIHLASKA na KURZ