Obchodník pred kamerou (ONLINE kurz)
Online kurz vedený lektorom na diaľku

 

Termíny

Jar:
  • 26.03.2021
 
Jeseň:
 

 

Obdobie koronakrízy inšpirovalo veľké množstvo klientov využívať webkameru ako bežnú súčasť komunikácie s okolím. Niektorí z nich dokonca začali používanie videokonferenčných prostriedkov od dodávateľov služieb automaticky požadovať. Obchodníci, ktorí sa vedia novej požiadavke prispôsobiť, získavajú u týchto klientov body navyše. Chcete k nim patriť?

Ciele

  • Naučiť obchodníkov, ako efektívne a úspešne komunikovať s klientom prostredníctvom webkamery.
  • Naučiť ich rozoznať, ktoré rokovania si vyžadujú osobnú formu a ktoré môžu prebehnúť online.
  • Vybaviť obchodníkov potrebnými zručnosťami pre sebaisté ovládanie softvéru pre online prenos.
  • Profesionálne zvládnuť najčastejšie ťažké situácie, ktoré vznikajú počas online rokovaní.
  • Vylepšiť vizuálnu stránku prezentácie obchodníka, firmy, služby či produktu na diaľku.

Obsah

Výhody komunikácie a rokovania s klientom cez webkameru

Obchodník pred webkamerou

  • Správne osvetlenie, akú časť tela má kamera zaberať, tréning pohľadov do kamery atď.

Zvládnutie technickej stránky

  • Prehľad softvérov pre online rokovania, 8 funkcií programov, ktoré musí obchodník dôverne poznať (zdieľanie obrazovky, ako odoslať klientovi pozvánku, nastavenie mikrofónu a kamery atď.).
  • Vizualizácia 3-2-1 pre online prostredie (PowerPoint - tri kľúčové vychytávky, grafická úprava na dve kliknutia, atraktívne animácie jedným mávnutím).

Príprava na online rokovanie/vyjednávanie

Štruktúra online rokovania s klientom

  • Úvod – prvé vety pri online stretnutí, nastavenie pravidiel; hlavná časť – štruktúra troch krokov; záver – „úder“ na koniec; čomu venovať pozornosť po skončení online rokovania?

Komunikačná stránka online rokovania

  • Špecifiká neverbálnej komunikácie pred kamerou (neverbálny mlynček, blízko či ďaleko?)
  • Verbálna komunikácia v online prostredí – aby klient nielen počul, ale aj rozumel.

Zvládanie nepríjemných situácií v online prostredí

  • Klient stráca pozornosť, zvoní mu mobil, zvládanie technických problémov (výpadok kamery, zvuku, online spojenia a pod.)

Praktické tipy

  • Ako prezentovať prospekt, cenník, predmet; odkazy v chate, technika "Malé kontrakty" pre udržanie pozornosti. Ako zistiť, nakoľko sa klientovi online rokovanie so mnou páčilo?

Online kurz je vedený lektorom v reálnom čase a je vysoko interaktívny. Obsahuje praktický nácvik.

Lektori

Dan Kouřil

Ako odborný konzultant a lektor FBE sa špecializuje na oblasť manažérskych a obchodných zručností, prezentačných a vyjednávacích zručností a koučingu. Vyštudoval Filozofickú fakultu Masarykovej Univerzity v Brne. Prešiel rozvojovým programom FBE, ako aj výcvikom firmy Akademie für Effizienztraining, Austria. Spolupracoval na projektoch pre vyšší a stredný management, interných trénerov a interných koučov.


Najvýznamnejšie referencie:

Volkswagen Slovakia, OBI CZ, Siemens, Komerční banka, Slovak Telekom, Ahold SK, Česká pojišťovna, Raiffeisenbank, Česka spořitelna, WITTE Automotive, BILLA a ďalší.

Možnosť následnej aplikačnej podpory od lektora v praxi

 

Pre účastníkov kurzu je k dispozícii možnosť následnej aplikačnej podpory formou individuálnej konzultácie/koučingu s lektorom. 

 
Cena za jednu aplikačnú konzultáciu/koučing s lektorom (1 hodina) je 90,- EUR + DPH.
Aplikačné konzultácie/koučing sú realizované online alebo telefonicky.
Pre objednanie či viac informácií o následnom individuálnom koučingu/konzultáciách nás kontaktujte na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript., prípadne na telefónnom čísle 02/5441 8513.

Harmonogram

Program 1. deň
Registrácia 8:45
Program 9:00
Obed 12:00
Program 13:00
Ukončenie 16:30

Cena za kurz

Základná cena Zľavnená cena
Cena bez DPH / os. 220 € 200 €
Cena s DPH / os. 264 € 240 €
Uzávierka kurzu je 7 dní pred začiatkom konania kurzu.

Zavazna PRIHLASKA na KURZ

ZÁVÄZNÁ PRIHLÁŠKA NA KURZ