Strategické plánovanie zvyšovania výkonnosti
Obsah kurzu/workshopu*
- Definovanie „core business“ organizácie.
- Kontextový „high level“ diagram procesov firmy.
- SWOT analýza. Analýza trendov.
- Definovanie alebo prehodnotenie strategickej vízie, poslanie a hodnôt firmy.
- Popis procesu priamych, nepriamych, interných a externých zákazníkov a dodávateľov, de?novanie hlavných zdrojov a ohraničení.
- Požiadavky a potreby zákazníkov, indikátory ich plnenia a požiadavky ostatných zainteresovaných strán.
- Identi?kácia kritických faktorov úspechu.
- Matica kritických faktorov a procesov.
- Definovanie projektov, alebo úloh v súlade s kritickými faktormi úspechu.
- Ciele a meranie zlepšovania. KPI (kľúčové indikátory výkonnosti).
- Vytvorenie akčného plánu.
*Prispôsobuje sa aktuálnym potrebám objednávateľa.